Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Εργαλεία
Η περίοδος που περνούμε είναι ιδιαίτερα δύσκολη για όλους. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί αλλάζουν συνήθειες και καλούνται να προσαρμοστούν στην εξ’ αποστάσεως διδασκαλία, είτε σύγχρονη (μαθητές και εκπαιδευτικοί συνομιλούν ζωντανά) είτε ασύγχρονη (οι εκπαιδευτικοί στέλνουν υλικό στους μαθητές, που το επεξεργάζονται σε δεύτερο χρόνο).
Για να πραγματοποιηθεί αυτή η διδασκαλία πιο εύκολα, οι εκπαιδευτικοί έχουν στην διάθεσή τους μια μεγάλη πληθώρα ψηφιακών εργαλείων, για να κάνουν την ζωή τους πιο εύκολη.
Το Μάθημα απαρτίζεται από επτά (7) ενότητες:
1. ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
2. Οφέλη Αξιοποίησης Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Εργαλείων
3. Βασικές Γνώσεις Χειρισμού Η/Υ & Διαδικτύου
4. POWERPOINT / WORD - Βασικές Λειτουργίες - Περιβάλλον
5. Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Εργαλεία σε Δια Ζώσης Μαθήματα - Κριτήρια Επιλογής
6. Εξ' Αποστάσεως Εκπαίδευση - E-Learning
7. Σύννεφα Κειμένου και Χρονογραμμές - Εργαλεία Επεξεργασίας Εικόνων και Βίντεο
Οριζόντιες Ξενόγλωσσες Ικανότητες στο Χώρο Εργασίας
Οικοδομικές Εργασίες / Εργασίες Κατασκευαστικού Κλάδου
Το πρόγραμμα Οικοδομικές Εργασίες Κατασκευαστικού Κλάδου αναφέρεται σε άτομα που κατέχουν τίτλους σπουδών Μηχανικών ΠΕ / ΤΕ, σε αποφοίτους ΕΠΑΛ συναφούς αντικειμένου, αλλά και σε αποφοίτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν παρακολουθήσεις αντίστοιχο σεμινάριο 80 ωρών.
Έχει σκοπό να παρουσιάσει τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες που οφείλει να έχει όποιος επιθυμήσει να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Οι υποψήφιοι, εφόσον παρακολουθήσουν το πρόγραμμα θα μπορούν να απασχοληθούν σε τεχνικές εταιρείες ή τεχνικά γραφεία ως τεχνικό προσωπικό ή υπάλληλοι γραφείου, αναλόγως προσόντων.
Το πρόγραμμα εμπλουτίζεται με υποστηρικτικό υλικό, παραδείγματα, παραρτήματα και ερωτήσεις από την τράπεζα θεμάτων του ΕΟΠΕΠΠ.
Το πρόγραμμα αποτελείται από πέντε (5) ενότητες:
1. Τεχνικά – Δομικά Έργα
2. Εργοτάξιο
3. Υγιεινή και Ασφάλεια
4. Τεχνική Νομοθεσία
5. Περιβάλλον
Digital Marketing
Εκπαιδευτικός στόχος:
Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση μιας συνολικής εικόνας όλων των διαθέσιμων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για τη επίτευξη των στόχων στο πλαίσιο της στρατηγικής μάρκετινγκ της κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Συγκεκριμένα, μέσα από το σεμινάριο αυτό, οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις για τον τρόπο λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης, τη χρησιμότητα μιας λέξης-κλειδί, τo σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση ιστότοπων για τις μηχανές αναζήτησης και τη δημιουργία διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Google Ads όπως επίσης και αναφορών στις σημαντικότερες πλατφόρμες.
Να κατέχουν ένα ισχυρό εφόδιο γνώσεων.
Να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.
Σε ποιους απευθύνεται:
Απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, σε εργαζόμενους, φοιτητές, ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους, άνεργους.
Προαπαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες, εξοπλισμό:
Απαιτούνται βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και κινητού, Υπολογιστής με σύνδεση στο internet.
Διαχείριση Καταστροφών και Κρίσεων
Οι εκπαιδευόμενοι του παρόντος αντικειμένου θα γνωρίσουν α) τα είδη των Καταστροφών με τις οποίες έρχεται (ή μπορεί δυνητικά να έρθει) σε επαφή ο άνθρωπος και η φύση και β) τη Στρατηγική Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων. Επίσης, θα έρθουν σε επαφή με της περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και το σχεδιασμό των απαραίτητων ενεργειών και μέσων (υλικών) για την αντιμετώπισή τους, όπως διάσωση, βασικό εξοπλισμό αντιμετώπισης κινδύνων, σχέδια εκκένωσης κ.α. Το εκπαιδευτικό αυτό αντικείμενο απαρτίζεται από δώδεκα (12) ενότητες.
1. Εισαγωγικές Έννοιες
2. Εισαγωγή στη Διαχείριση Κινδύνων Καταστροφών και Κρίσεων
3. Ταξινόμηση Κινδύνων, Καταστροφών και Κρίσεων
4. Σεισμοί
5. Πυρκαγιές
6. Έντονα Καιρικά Φαινόμενα
7. Πλημμύρες
8. Βιολογικοί Φυσικοί Κίνδυνοι, Καταστροφές και Κρίσεις
9. Τεχνολογικές Καταστροφές και Ατυχήματα
10. Παγκόσμιοι Κίνδυνοι και Αναδυόμενες Απειλές
11. Επιπτώσεις Καταστροφών και Κρίσεων
12. Πολιτική Προστασία και Ο.Τ.Α.
Υπάλληλος Υποδοχής / Εξυπηρέτηση Πελατών Ξενοδοχείου
Ο τουρισμός είναι ζωτικής σημασίας για την Ελληνική οικονομία καθώς αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες με ισχυρά οφέλη. Επομένως, η ποιοτική εξυπηρέτηση στον τομέα της τουριστικής βιομηχανίας είναι απαραίτητη για την παροχή υψηλών υπηρεσιών. Σκοπός της εκπαίδευσης είναι η παροχή σύγχρονων γνώσεων και δεξιοτήτων στα άτομα που επιθυμούν να εργαστούν ως Υπάλληλοι Υποδοχής Ξενοδοχείου ή σε όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τον τουριστικό κλάδο. Το μάθημα αυτό απαρτίζεται από δεκαπέντε (15) ενότητες.
1. Εισαγωγή
2. Ξενοδοχειακή Διοίκηση
3. Το τμήμα της υποδοχής
4. Σύγχρονα Σύστημα και Εξοπλισμός
5. Υπηρεσίες δωματίων
6. Κρατήσεις
7. Τιμές δωματίων & Φαινόμενο Overbooking
8. Αφίξεις
9. Αναχώρηση πελάτη
10. Ταμείο
11. Διαχείριση παραπόνων & Ποιότητα
12. Πελάτες
13. Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων
14. Στατιστική Ανάλυση & Έλεγχος λειτουργιών του τομέα υποδοχής
15. Νέες Τεχνολογίες
Εργασίες Καθαρισμού - Επαγγελματίας Καθαριστής / Καθαρίστρια
Η έννοια της καθαριότητας είναι αλληλένδετη με την ανθρώπινη υπόσταση ως βιολογική και ζωτική ανάγκη ώστε να διατηρηθεί η αναπαραγωγή.
Η «ατομική» βιολογική αναγκαιότητα για καθαριότητα αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε ταυτόχρονα και ως «κοινωνική ανάγκη», με τη δημιουργία ομάδων και κοινωνιών για κοινή συμβίωση. Επομένως, η καθαριότητα του σώματος για λόγους υγείας και εμφάνισης δεν μπορεί να αποσπαστεί από την καθαριότητα του περιβάλλοντος χώρου, ιδιωτικού και δημόσιου.
Στο μάθημα αυτό ο εκπαιδευόμενος θα μάθει τις έννοιες και δεξιότητες του επαγγελματία καθαριότητας, της υγιεινής και του απαραίτητου εξοπλισμού.
Το μάθημα απαρτίζεται από τέσσερις (4) ενότητες.
1. Εισαγωγή στον Επαγγελματικό Καθαρισμό
2. Ορισμοί & Φάσεις Καθαρισμού
3. Απορρυπαντικά
4. Βοηθητικά Μέσα Καθαρισμού
5. Είδη Καθαρισμού
6. Γενικές Αρχές Καθαρισμού
7. Καθαρισμός
8. Απολύμανση
9. Κανόνες Υγιεινής & Ασφάλειας
10. Απεντόμωση - Μυοκτονία
Πρώτες Βοήθειες
Πολλοί άνθρωποι καθημερινά βρίσκονται σε επείγουσες καταστάσεις χωρίς να το αναμένουν. Μια τέτοιου είδους κατάσταση είναι τα ατυχήματα που μπορεί να συμβούν στο οδικό δίκτυο, στον χώρο εργασίας, στο σπίτι ή ακόμη και στους χώρους ψυχαγωγίας. Τα ατυχήματα μπορεί να είναι ανεπαίσθητα ενώ άλλα να απειλούν την ανθρώπινη ζωή και να χρειάζονται τη βοήθεια άλλων ανθρώπων. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις αλλά και σε μια ξαφνική αδιαθεσία - ασθένεια συμβάλλουν οι πρώτες βοήθειες. Στο μάθημα λοιπόν αυτό, ο εκπαιδευόμενος θα μάθει όλα όσα χρειάζονται προκειμένου να είναι σε θέση να παρέχει ικανοποιητικά, αξιόπιστα και έγκαιρα τις πρώτες βοήθειες, ανά πάσα στιγμή όταν παραστεί ανάγκη.
Το μάθημα αποτελείται από δεκαπέντε (15) ενότητες.
1. Εισαγωγή
2. Εκτίμηση Πάσχοντα
3. Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση
4. Θέση Ανάνηψης / Πλάγια Θέση Ασφαλείας
5. Λιποθυμία
6. Προβλήματα Αεραγωγού και Αναπνευστικού Συστήματος
7. Ασθένειες
8. Καρδιολογικά Επείγοντα
9. Αιμορραγία
10. Ξενα Σώματα
11. Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι
12. Εγκαύματα
13. Κακώσεις
14. Προβλήματα από Θερμότητα και Ψύχος
15. Κουτί Πρώτων Βοηθειών
Αθλητικό Μάρκετινγκ
Σε ποιους απευθύνεται το μάθημα:
Σε στελέχη ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων, προπονητές συλλόγων, μέλη διοικήσεων και προέδρους. Ένας χρήσιμος οδηγός επιβίωσης όλων των εμπλεκομένων με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό στην δύσκολη – όπως έχει διαμορφωθεί – μετά τον Covid-19 εποχή. Απευθύνεται ακόμα σε αθλητικούς συντάκτες και υπεύθυνους επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Αθλητικών Συλλόγων.
Εκπαιδευτικοί στόχοι του Μαθήματος:
Με το πέρας της παρακολούθησης του μαθήματος, θα έχει την δυνατότητα να γνωρίζει το νομικό πλαίσιο, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα, νομικά και φορολογικά, για την λειτουργία ενός αθλητικού σωματείου. Επιπλέον παρατίθενται τρόποι με τους οποίους ένα σωματείο θα μπορεί να λειτουργήσει σε νόμιμα πλαίσια και να έχει αύξηση των εσόδων.
Επιπλέον παρατίθενται τρόποι για να προσελκύσουν και να αυξήσουν υποψήφιους χορηγούς αλλά και τακτικές για να τους διατηρήσουν μέσω ψηφιακών πλατφόρμων αλλά και με πρωτότυπους τρόπους δια ζώσης. Επιπλέον μέσα από απλές πρακτικές γίνονται γνωστοί απλοί τρόποι για τη διατήρηση της σχέσης του συλλόγου με το φίλαθλο κοινό και την τοπική κοινωνία.Προαπαιτούμενα γνώσεων – δεξιοτήτων
Όποιος το παρακολουθήσει πρέπει να έχει βασικές γνώσεις χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή & να γνωρίζει την ελληνική γλώσσα (απόφοιτος Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης).
Διάρκεια
30 ώρες θεωρητικής κατάρτισης.
Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Η κοινή αντίληψη περί προστασίας των δεδομένων είναι μια πολύ σύγχρονη έννοια. Σκεφτόμαστε ψηφιακά αποθηκευμένες βάσεις δεδομένων και αρχεία και κατανοούμε τη σημασία της προστασίας τους. Είναι προφανές ότι τα ψηφιακά αρχεία δεν έχουν φυσικό βάρος και μπορούν να τροποποιηθούν ή να κλαπούν χωρίς να αφαιρεθεί το πρωτότυπο και είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι μια τέτοια απώλεια θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο όγκο πληροφοριών.
Αυτός βέβαια δεν είναι ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο πάντοτε αποθηκεύονται, ακόμη και σήμερα οι πληροφορίες που είναι σε άλλες μορφές θα πρέπει να προστατεύονται.
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων
Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης με εφαρμογές στο χώρο εργασίας (Social Media)
Στο μάθημα “Ψηφιακές Δεξιότητες Δικτύωσης με εφαρμογές στο χώρο εργασίας (Social Media Marketing)” θα διδαχθείτε τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα των επιχειρήσεων όπου χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Οι μικρές επιχειρήσεις φαίνεται να βασίζονται κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα και κάνουν συνήθως χρήση φωτογραφιών, εικόνων και λιγότερο βίντεο. Μέσω των σχολίων και της δυνατότητας αξιολόγησης που παρέχεται στο χρήστη η εκάστοτε επιχείρηση λαμβάνει άμεση ανατροφοδότηση και είναι σε θέση να σφυγμομετρήσει την κοινή γνώμη. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις αξιολογούν την κινητικότητα της ιστοσελίδας τους καθώς και την εμπορική της αποτελεσματικότητα μέσω ειδικών social tools. Παράλληλα, η διάδοση των στοιχείων της εταιρείας αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους της κοινωνικής της δικτύωσης που αποσκοπεί στη δόμηση σχέσεων με τους καταναλωτές.
Το μάθημα αυτό αποτελείται από εννιά (9) ενότητες:
1. Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ
2. Εισαγωγή στα Social Media Marketing (SMM)
3. Τα βασικά βήματα δημιουργίας επιτυχημένης Στρατηγικής SMM
4. Τα κατάλληλα SMM για την επιχείρηση σου
5. Προώθηση/Διαφήμιση στα SMM
6. Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing)
7. Τα μεθοδικά βήματα για την αύξηση των Followers στα Social Media
8. Mobile Social Media Marketing
9. Βελτιστοποίηση των Κοινωνικών Μέσων-Social Media Optimization (SMO)
