[Β Κύκλος] Βασικές ψηφιακές Δεξιότητες Office - Windows
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή στους ωφελούμενους βασικών δεξιοτήτων πληροφορικής ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τις κύριες εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου (MS Office) και τις βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου.
Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα κατάρτισης εστιάζει στις πλέον δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές, ώστε να μεγιστοποιηθεί η ωφέλεια των καταρτιζόμενων από τη συμμετοχή τους.Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης επιδιώκεται η ενίσχυση των βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων των καταρτιζόμενων, προκείμενου να μπορεί να ενταχθούν αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας.
Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα κατάρτισης εστιάζει στις πλέον δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές, ώστε να μεγιστοποιηθεί η ωφέλεια των καταρτιζόμενων από τη συμμετοχή τους.
Τόσο η εκπαιδευτική διαδικασία , όσο και το εκπαιδευτικό υλικό είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρουν άμεση πρακτική εφαρμογή και εξοικείωση με τις εντολές και λειτουργίες των εφαρμογών.Στόχος Ικανότητας :
· Να διαχειρίζεστε συσκευές, όπου το λογισμικό τους είναι τα Windows
· Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τo λογισμικό MS Word
· Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS Excel
· Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS Access
· Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS PowerPoint
· Να περιηγηθείτε με άνεση και ασφάλεια στο Διαδίκτυο
· Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS Outlook
Για κάθε αποκτώμενη ικανότητα θα πρέπει να υπάρχουν αντίστοιχοι:
Στόχοι γνώσεων:
· Να γνωρίζετε τι είναι λειτουργικό σύστημα
· Να γνωρίζετε πως να ανοίξετε ένα αρχείο εγγράφου
· Να γνωρίζετε τι είναι ο συλλαβισμός και να τον χρησιμοποιείτε
· Να γνωρίζετε και να κατανοείτε τις έννοιες φύλλο εργασίας και βιβλίο εργασίας
· Να γνωρίζετε πως θα ορίσετε το πρωτεύων κλειδί σε ένα πίνακα
· Να γνωρίζετε τι είναι η Ακεραιότητα των αναφορών
· Να γνωρίζετε πως θα δημιουργήσετε οργανογράμματα σε μια παρουσίαση
· Να γνωρίζετε τι ακριβώς είναι το Διαδίκτυο
· Να γνωρίζετε τις βασικές έννοιες του Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Στόχοι Δεξιοτήτων:
· Να τερματίζετε και να κάνετε επανεκκίνηση του υπολογιστή σας
· Nα γράψετε και να επεξεργαστείτε μια επιστολή στον υπολογιστή σας
· Να εισάγετε δεδομένα σε ένα φύλλο εργασίας του MS Excel και να δημιουργήσετε ένα γράφημα
· Να σχεδιάσετε μια βάση δεδομένων
· Να δημιουργήσετε μια παρουσίαση
· Να στείλετε ηλεκτρονικά μηνύματα (email)
Στόχοι Στάσεων:
· Να ταξινομείτε καθημερινά τα αρχεία του υπολογιστή σας
· Να δημιουργείτε προσωποποιημένες επιστολές για ταχυδρομική αποστολή ή αποστολή email, αντλώντας τα στοιχεία από μία εξωτερική βάση δεδομένων
· Να χρησιμοποιείτε τις συντομεύσεις του πληκτρολογίου για πιο γρήγορη γραφή
· Να μετατρέπετε τους αριθμούς σε εικόνα, δημιουργώντας ένα γράφημα στο MS Excel
· Να παρουσιάζω πάντα τις εργασίες μου με ελκυστικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του MS PowerPoint
· Να χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο για οποιαδήποτε αναζήτηση χρειάζεστε
Αντί να κάνετε υπεραστικά τηλεφωνήματα που κοστίζουν ακριβά, να στέλνετε ηλεκτρονικά μηνύματα (email)Digital Marketing αντιγραφή 1
Ο σκοπός
του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να
αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των
ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση
ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να
καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού
μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που
ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική
ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην
επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον
κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,
εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.
Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.
Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:
- Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
- Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
- Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
- Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
- Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ
Ειδικος στο Social Media Marketing
Βασικές ψηφιακές Δεξιότητες Office – Windows
E-commerce Sales and Hospitality Marketing
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την ολοκληρωμένη υποστήριξη e-commerce σε θέματα σχετικά με τον τουρισμό, τις πωλήσεις και το Marketing.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα είναι σε θέση να:
· Να μπορουν να ορίσουν και να κατανοήσει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου
· Να μπορουν να διαχωρίσουν το έμμεσο και το άμεσο ηλεκτρονικό εμπόριο
· Να μπορουν να διαχωρίσουν τις έννοιες B2B και B2C
· Να μπορουν να αξιολογήσουν την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου
· Να μπορουν να αξιολογήσουν τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς του ηλεκτρονικού εμπορίου
· Να μπορουν να ορίσουν την έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά του
· Να μπορουν να σχολιάσουν κριτικά σχετικά με τα ζητήματα απορρήτου και ασφαλείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
· Να μπορουν να ορίσου και να κατανοήσει την έννοια του Ε-tourism
Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει κατάρτιση σε μορφή ολοκληρωμένων σφαιρικών γνώσεων εργαζόμενων που ενδιαφέρονται για την ιδιότητα υπάλληλου e-commerce σε θέματα σχετικά με τον τουρισμό, τις πωλήσεις και το Marketing.
Πιο συγκεκριμένα στην πρώτη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα αποκτήσει γνώσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Στην δεύτερη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα γνωρίσει τις έννοιες του μάρκετινγκ, και τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουρισμό. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος θα γνωρίσει ειδικά ζητήματα σχετικά με την διοργάνωση εκθέσεων και συνεδρίων.
Αναλυτής Μεγάλων Δεδομένων (Big Data)
Κύρια στόχευση του προγράμματος κατάρτισης είναι αρχικά η γνωριμία γενικότερων εννοιών της καθομιλουμένης όπως αυτών των «βάσεων δεδομένων, Μεγάλων δεδομένων κ.τ.λ.» αλλά και παράλληλα η θεωρητική αλλά και πιο πρακτική προσέγγιση των επιμέρους ιδιαίτερων τεχνικών και θεωρητικών αναλύσεων του θεματικού αντικειμένου. Ο τρόπος παρουσίασης των διαφόρων θεμάτων αποσκοπεί στην κατανόηση των βασικών εννοιών που εμπίπτουν στην σφαίρα της ανάλυσης των μεγάλων δεδομένων , τόσο από άτομα που προέρχονται από κάποιο τεχνολογικό επιστημονικό πεδίο και έχουν αντίστοιχο θεωρητικό υπόβαθρο, όσο και από εκείνους που δεν έχουν αυτή την τεχνογνωσία και το ενδιαφέρον τους αφορά την ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων και γνώσεων. Μάλιστα, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη δεύτερη κατηγορία των καταρτιζόμενων, καθόσον δεν υπάρχουν πολλά σχετικά προγράμματα/εγχειρίδια για την κάλυψη των δικών τους αναγκών.
Οι βασικές επιδιώξεις, στο πλαίσιο του προγράμματος κατάρτισης είναι:
- Η κατανόηση των βασικών εννοιών που περιλαμβάνονται στο υπό ανάλυση θέμα
- Η παροχή πιστοποιημένων εξειδικευμένων γνώσεων στους καταρτιζόμενους
- Η απόκτηση γνώσεων και η αναγνώριση δεξιοτήτων και ικανοτήτων σε θέματα ανάλυσης μεγάλων δεδομένων.
- Η αναγνώριση ζητημάτων που άπτονται στην ανάλυση μεγάλων δεδομένων, καθώς και ο τρόπος διαχείρισης τους.
- Η απόκτηση τεχνογνωσίας, θεωρητικού υποβάθρου, πρακτικής άσκησης, εμπειρίας
και εξοικείωσης στην ανάλυση μεγάλων δεδομένων .
- Η απόκτηση ενός απαραίτητου επαγγελματικού εφοδίου για το στελεχιακό δυναμικό δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών.
- Η απόκτηση ενός σημαντικού εφοδίου για την ορθολογική εκτίμηση και την αποτελεσματική διαχείριση της υπό ανάπτυξη επιμέρους θεματολογίας.
- Οι ωφελούμενοι που θα συμμετέχουν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα , θα έχουν αποκτήσει γνώσεις ,ικανότητες και δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να:
- Γνωρίζουν όρους και έννοιες στην υπό ανάπτυξη θεματολογία
- Γνωρίζουν τους βασικούς τρόπους ανάλυσης μεγάλων δεδομένων
- Εφαρμόζουν τις αποκτηθείσες γνώσεις, εμπειρίες και δεξιότητες προκειμένου να σχεδιάζουν και να προβαίνουν σε ανάλυση οι ίδιοι σε βάσεις μεγάλων δεδομένων
- Έχουν πλήρη εικόνα των γνωστικών αντικειμένων της ανάλυσης μεγάλων δεδομένων.
- Συμμετέχουν ισότιμα σε μεγαλύτερες ομάδες ανάλυσης μεγάλων δεδομένων σε θέματα της επιστημονικής τους εξειδίκευσης, κατανοώντας τις ανάγκες και απαιτήσεις των υπόλοιπων ομάδων (και ειδικοτήτων), ώστε να μπορούν να συνεργαστούν αρμονικά μαζί τους.
[ΕΡΓ] Ειδικος στο Social Media Marketing
Σπάνια σήμερα θα δείτε κάποιο να κάθεται σε ένα καφέ και να «χαζεύει» γύρω του, σχεδόν με βεβαιότητα θα χαζεύει το κινητό του, κι τον ρωτήσουμε η συντριπτική πλειοψηφία θα μας πει ότι κοιτάει τις ανακοινώσεις φίλων και διαδικτυακών γνωστών του στο FACEBOOK. Η εμφάνιση και καταλυτική πλέον παρουσία των Κοινωνικών Δικτύων εισβάλοντας στην καθημερινότητα μας έχουν αλλάξει δραστικά τον τρόπο προβολής κα προώθησης των ατόμων και φυσικά των επιχειρήσεων. Σήμερα καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ύπαρξη των Κοινωνικών Δικτύων και τις νέες δυνατότητες αλλά τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η προβολή σε αυτά.
Είναι επομένως πολύ χρήσιμο ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης/κατάρτισης το οποίο να προσφέρει στους συμμετέχοντες τις απαιτούμενες γνώσεις που θα οδηγήσουν στην κατάκτηση των δεξιοτήτων εργασίας που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση των Κοινωνικών Δικτύων ως εργαλείων προώθησης και προβολής των φυσικών ατόμων αλλά και των επιχειρήσεων στα πλαίσια της αποτελεσματικής διαχείρισης της φήμης τους. Το πρόγραμμα κατάρτισης, έχει σχεδιαστεί για να εισάγει νέους εργαζόμενους αρχικά στην φιλοσοφία των επιχειρήσεων, το μάρκετινγκ, και στη συνέχεια στις δυνατότητες αλλά και τις νέες πραγματικότητες που έχουν διαμορφωθεί από το διαδίκτυο και την Κοινωνικά Δίκτυα και την τεράστια διείσδυση τους στην Ελληνική κοινωνία και τις επιχειρήσεις.
Στο πρώτο μέρος του προγράμματος οι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες και πρακτικές της εφαρμογής του στις επιχειρήσεις. Η κατανόηση της αγοράς και του ανταγωνισμού, των εργαλείων που διαθέτει μια επιχείρηση για να δράση σε συνδυασμό με την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών είναι απολύτως αναγκαία στις νέες συνθήκες και τον τρόπο που αυτές επηρεάζουν την εικόνα και την φήμη τους γενικότερα.
Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος οι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με τον κατακλυσμιαίο φορέα των αλλαγών που συμβαίνουν παγκοσμίως, το διαδίκτυο και τον τρόπο που αυτό επιδρά σε επιχειρήσεις και καταναλωτές διαμορφώνοντας το νέο περιβάλλον μέσα στο οποίο εξελίσσεται η επιχειρηματικότητα σήμερα. Είναι από τα πιο κρίσιμα τμήματα του εκπαιδευτικού προγράμματος καθώς θεμελιώνει τις «γνωστικές βάσεις» για την κατανόηση σε βάθος των αλλαγών που συντελούνται γύρω μας.
Στο τρίτο μέρος του προγράμματος θεμελιώνεται ο πυρήνας της νέας φιλοσοφίας του Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων, όπου επισημαίνονται οι εξελίξεις που συμβαίνουν στα Κοινωνικά Δίκτυα καθιστώντας τα τους νέους φορείς επικοινωνίας τους οποίους καμία επιχείρηση δεν επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει. Εδώ οι καταρτιζόμενοι θα οικοδομήσουν τις βασικές δεξιότητες εφαρμογής στρατηγικών και τεχνικών για την αποτελεσματική διαχείριση των Κοινωνικών Δικτύων, προσπερνώντας με αυτό τον τρόπο χρήστες των κοινωνικών δικτύων που εμπειρικά γνωρίζουν πως να αναρτήσουν πληροφορίες στα Κοινωνικά Δίκτυα.
Στο τέταρτο μέρος του προγράμματος η έμφαση είναι στην πρακτική χρήση των εργαλείων που προσφέρουν τα Κοινωνικά Δίκτυα, δίνοντας στους καταρτιζόμενους τις πρακτικές γνώσεις για μια αποτελεσματική αξιοποίηση των Κοινωνικών Δικτύων ως νέων εργαλείων διαφήμισης και προβολής που διαθέτει το Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων, πρακτικές δεξιότητες που σίγουρα θα οδηγήσουν τους κατόχους τους σε κάποια θέση εργασίας.Cybersecurity
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν μεταξύ άλλων χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο να επιτελούν τα εργασιακά τους καθήκοντα αναγνωρίζοντας την σπουδαιότητα και την αξία της κυβερνοασφάλειας, τόσο για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις όσο και για τους ίδιους ως τελικούς χρήστες.
Ως προσωπικό για ανίχνευση, διαχείριση και αντιμετώπιση καταστάσεων κυβερνοασφάλειας ορίζεται ο ειδικά ευαισθητοποιημένος εργαζόμενος, ο οποίος εργάζεται στο ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα και μπορεί να αναλάβει θέσεις προκειμένου να ανιχνεύσει, διαχειριστεί και τελικά αντιμετωπίσει με αποτελεσματικότητα περιστατικά που άπτονται του αντικειμένου της κυβερνοασφάλειας. Η σπουδαιότητα ωστόσο του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι πως δεν επιχειρεί μόνο να ευαισθητοποιήσει τον κάθε εργαζόμενο στον τομέα της κυβερνοασφάλειας αλλά να του παρέχει και ενδεδειγμένες πρακτικές λύσεις για την επίτευξη του ως άνω σκοπού.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα είναι σε θέση να :
- Να αναγνωρίζουν τις βασικές έννοιες κυβερνοασφάλειας
- Να διατυπώνουν τις βασικές έννοιες κυβερνοασφάλειας
- Να διακρίνουν την διαφορά του διαδικτύου με το διαδίκτυο των πραγμάτων
- Να επαληθεύουν την διαφορά του διαδικτύου με το διαδίκτυο των πραγμάτων
- Να προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά του κυβερνοχώρου
- Να κατανοουν την έννοια του κυβερνοεγκληματος
- Να κατανοουν την έννοια του χακαρίσματος
- Να απαριθμουν τους τομείς- τύπους προστασίας για τα πληροφοριακά συστήματα
- Να επαληθεύουν τους τομείς- τύπους προστασίας για τα πληροφοριακά συστήματα
Βασικές ψηφιακές Δεξιότητες MS Word 2016, MS Excel 2016, Internet Explorer 11 / MS Office Outlook 2016
Κύρια στόχευση του προγράμματος κατάρτισης είναι η ενίσχυση των βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων των καταρτιζόμενων, προκειμένου να ενταχθούν αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας
Οι βασικές επιδιώξεις, στο πλαίσιο του προγράμματος κατάρτισης είναι:
- Η κατανόηση των βασικών λειτουργιών και ρυθμίσεων ενός Η/Υ
- Η δημιουργία και διαχείριση αρχείων κειμένου
- Η δημιουργία και διαχείριση βιβλίων εργασίας
- Η διαχείριση και αξιοποίηση υπηρεσιών διαδικτύου
Μέσα από τον συνδυασμό θεωρητικών οδηγιών και πρακτικών εφαρμογών επιδιώκεται η εξοικείωση των καταρτιζόμενων με το σύνολο των εφαρμογών, ώστε να είναι παραγωγικοί και αποτελεσματικοί στις θέσεις εργασίας που θα απαιτηθεί.
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος είναι δομημένο για χρήση τόσο μέσω της κατεύθυνσης του εκπαιδευτή όσο και με τη μεθοδολογία της αυτό-μελέτης, ώστε να μπορεί ο καταρτιζόμενος να ανατρέξει ανά πάσα στιγμή σε αυτό και να εμβαθύνει χωρίς την βοήθεια του εκπαιδευτή.
Ουσιαστικό στοιχείο του όλου προγράμματος είναι η χρήση οπτικών ερεθισμάτων και συμβόλων, που έχουν ευθεία σχέση με τις εντολές των διδασκομένων εφαρμογών, ώστε να δύναται ο καταρτιζόμενος να προσαρμοστεί με τον καλύτεροι δυνατό τρόπο στο περιβάλλον λειτουργίας και χρήσης της κάθε εφαρμογής.
E-commerce Sales and Hospitality Marketing
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την ολοκληρωμένη υποστήριξη e-commerce σε θέματα σχετικά με τον τουρισμό, τις πωλήσεις και το Marketing.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα είναι σε θέση να:
· Να μπορουν να ορίσουν και να κατανοήσει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου
· Να μπορουν να διαχωρίσουν το έμμεσο και το άμεσο ηλεκτρονικό εμπόριο
· Να μπορουν να διαχωρίσουν τις έννοιες B2B και B2C
· Να μπορουν να αξιολογήσουν την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου
· Να μπορουν να αξιολογήσουν τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς του ηλεκτρονικού εμπορίου
· Να μπορουν να ορίσουν την έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά του
· Να μπορουν να σχολιάσουν κριτικά σχετικά με τα ζητήματα απορρήτου και ασφαλείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
· Να μπορουν να ορίσου και να κατανοήσει την έννοια του Ε-tourism
Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει κατάρτιση σε μορφή ολοκληρωμένων σφαιρικών γνώσεων εργαζόμενων που ενδιαφέρονται για την ιδιότητα υπάλληλου e-commerce σε θέματα σχετικά με τον τουρισμό, τις πωλήσεις και το Marketing.
Πιο συγκεκριμένα στην πρώτη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα αποκτήσει γνώσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Στην δεύτερη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα γνωρίσει τις έννοιες του μάρκετινγκ, και τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουρισμό. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος θα γνωρίσει ειδικά ζητήματα σχετικά με την διοργάνωση εκθέσεων και συνεδρίων.
Διαχείριση Καταστροφών και Κρίσεων αντιγραφή 1
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους εκπαιδευόμενους τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση των καταστροφών και κρίσεων (φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές).
Οι ωφελούμενοι θα εξοικειωθούν και θα κατανοήσουν τις σχετικές έννοιες με έμφαση στη Διαχείριση Κινδύνων, Καταστροφών και Κρίσεων, ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο υπόβαθρο για την προσέγγιση των φυσικών φαινομένων, των τύπων των καταστροφών και των τρόπων αντιμετώπισής τους. Ειδικότερα οι στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος συνοψίζονται στους παρακάτω:
- Η κατανόηση των βασικών εννοιών που συνθέτουν την αναγνώριση και αντιμετώπιση ενός περιστατικού έκτακτης ανάγκης.
- Η εξοικείωση με θέματα διαχείρισης εκτάκτων περιστατικών.
- Η αναγνώριση των καταστάσεων εκτάκτων φυσικών ή τεχνολογικών περιστατικών, καθώς και η εξοικείωση με τον τρόπο αντιμετώπισης τους.
- Η απόκτηση τεχνογνωσίας, θεωρητικού υποβάθρου, πρακτικής άσκησης, εμπειρίας και εξοικείωσης στον σχεδιασμό, την οργάνωση, την ανάπτυξη και τελική αξιολόγηση ενός περιστατικού διαχείρισης καταστροφών και κρίσεων.
Στόχος Ικανότητας :
Να μπορεί να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά κρίσεις και φυσικές καταστροφές
Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:
- Να γνωρίζει τις βασικές έννοιες και αρχές της διαχείρισης κρίσεων και φυσικών καταστροφών
- Να περιγράφει τις βασικές διεργασίες διαχείρισης κρίσεων και φυσικών καταστροφών
- Να μπορεί προσεγγίσει αποτελεσματικά τη διαχείριση γεγονότων και καταστάσεων που αφορούν έναν μεγάλο αριθμό από είδη τεχνολογικών και φυσικών καταστροφών
- Να υιοθετεί την προσέγγιση της διαχείρισης κινδύνου και διακινδύνευσης στον τομέα και το επίπεδο εργασίας τους, προκειμένου να λειτουργεί προβλεπτικά
Κυκλική Οικονομία
Ο σκοπός
του προγράμματος είναι η παροχή των κατάλληλων γνώσεων στους ωφελούμενους, οι
οποίες θα τους επιτρέψουν να αποκτήσουν εις βάθος κατάρτιση σε τομείς που άπτονται της διαχείρισης των νέων αναγκών και προκλήσεων
σε θέματα περιβάλλοντος, βιωσιμότητας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και
ανακύκλωσης, όπως αυτά διαμορφώνονται μέσα από την υλοποίηση και εφαρμογή της
κυκλικής οικονομίας.
Ως Στέλεχος Κυκλικής
Οικονομίας ορίζεται ο εργαζόμενος, ο
οποίος γνωρίζει και μπορεί να προτείνει ή να εφαρμόσει ένα κυκλικό
επιχειρηματικό μοντέλο το οποίοι θα τονώσει την ανάπτυξη, θα μειώσει το κόστος,
θα δημιουργήσει ανθεκτικότητα και να αλλάξει τη ροή της επιχειρηματικότητας. Το
στέλεχος Κυκλικής Οικονομίας θα γνωρίζει πως η μετάβαση στην κυκλική οικονομία
απαιτεί δράσεις και πολιτικές και ποιες είναι αυτές, αλλά και θα μπορεί να
διακρίνει σε επιχειρηματικές δράσεις τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματα των
κοινών στρατηγικών της κυκλικής οικονομίας (ανάκτηση, ανακύκλωση,
επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή, ανακαίνιση, επισκευή, επαναχρησιμοποίηση,
μείωση, επανεξέταση, απόρριψη) με σκοπό την οργάνωσή τους και την εξαγωγή
χρήσιμων συμπερασμάτων προς όφελος του οργανισμού, της επιχείρησης ή της
υπηρεσίας.
Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:
- Να μπορούν να κατανοήσουν ολιστικά τον όρο της κυκλικής οικονομίας και το πως αυτή εξελίσσεται σε μια δυναμική έννοια στο συνεχώς μεταλλασσόμενο παγκόσμιο περιβάλλον και διαχωρίζεται με τις παρόμοιες εφαρμοστέες έννοιες του επιχειρηματικού κόσμου.
- Να αποκτήσουν γνώσεις πως στην κυκλική οικονομία, οι διαδικασίες είναι διαφορετικές και στοχεύουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα.
- Να μπορούν να αιτιολογήσουν και να κατανοήσουν πως μέσω της κυκλικής οικονομίας αμβλύνεται η αλόγιστη εξάντληση, ανεπιστρεπτί, των πλουτοπαραγωγικών πόρων του πλανήτη και η καταστροφή της βιόσφαιρας λόγω της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής.
- Να γνωρίσει τις νομοθεσίες και τις στοχοθεσίες της Ευρώπης για περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με την κυκλική οικονομίας και που απασχολήσουν τον επιχειρηματικό κόσμο μέχρι το 2050
Εταιρική Υπευθυνότητα & Βιώσιμη Ανάπτυξη - ESG
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη εργαζομένων, οι οποίοι θα
μπορούν να κατανοήσουν τις έννοιες της βιωσιμότητας, της εταιρικής κοινωνικής
ευθύνης και των κριτηρίων ESG ώστε να βοηθήσουν οργανισμούς/επιχειρήσεις να
αναπτύξουν τις δικές τους στρατηγικές.
Ο
εργαζόμενος που θα ασχοληθεί με τις αρχές και τα
πρότυπα βιωσιμότητας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και κριτηρίων ESG θα είναι
σε θέση να κατανοήσει αυτές τις έννοιες, να διακριτοποιήσει τις μεταξύ τους
διαφορές και να επιλέξει το σωστό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής για τον
οργανισμό/επιχείρηση που συμβουλεύει. Μετά το πέρας της εκπαίδευσης ο
εκπαιδευόμενος θα έχει τη δυνατότητα να κατανοήσει:
Τέλος θα είναι σε θέση να αποτιμήσει τις απαιτήσεις μίας έκθεσης των παραπάνω
[ΕΡΓ] - Διαχείριση Καταστροφών και Κρίσεων
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους εκπαιδευόμενους τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση των καταστροφών και κρίσεων (φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές).
Οι ωφελούμενοι θα εξοικειωθούν και θα κατανοήσουν τις σχετικές έννοιες με έμφαση στη Διαχείριση Κινδύνων, Καταστροφών και Κρίσεων, ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο υπόβαθρο για την προσέγγιση των φυσικών φαινομένων, των τύπων των καταστροφών και των τρόπων αντιμετώπισής τους. Ειδικότερα οι στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος συνοψίζονται στους παρακάτω:
- Η κατανόηση των βασικών εννοιών που συνθέτουν την αναγνώριση και αντιμετώπιση ενός περιστατικού έκτακτης ανάγκης.
- Η εξοικείωση με θέματα διαχείρισης εκτάκτων περιστατικών.
- Η αναγνώριση των καταστάσεων εκτάκτων φυσικών ή τεχνολογικών περιστατικών, καθώς και η εξοικείωση με τον τρόπο αντιμετώπισης τους.
- Η απόκτηση τεχνογνωσίας, θεωρητικού υποβάθρου, πρακτικής άσκησης, εμπειρίας και εξοικείωσης στον σχεδιασμό, την οργάνωση, την ανάπτυξη και τελική αξιολόγηση ενός περιστατικού διαχείρισης καταστροφών και κρίσεων.
Στόχος Ικανότητας :
Να μπορεί να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά κρίσεις και φυσικές καταστροφές
Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:
- Να γνωρίζει τις βασικές έννοιες και αρχές της διαχείρισης κρίσεων και φυσικών καταστροφών
- Να περιγράφει τις βασικές διεργασίες διαχείρισης κρίσεων και φυσικών καταστροφών
- Να μπορεί προσεγγίσει αποτελεσματικά τη διαχείριση γεγονότων και καταστάσεων που αφορούν έναν μεγάλο αριθμό από είδη τεχνολογικών και φυσικών καταστροφών
- Να υιοθετεί την προσέγγιση της διαχείρισης κινδύνου και διακινδύνευσης στον τομέα και το επίπεδο εργασίας τους, προκειμένου να λειτουργεί προβλεπτικά
[ΕΡΓ] - Εταιρική Υπευθυνότητα & Βιώσιμη Ανάπτυξη - ESG
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη εργαζομένων, οι οποίοι θα
μπορούν να κατανοήσουν τις έννοιες της βιωσιμότητας, της εταιρικής κοινωνικής
ευθύνης και των κριτηρίων ESG ώστε να βοηθήσουν οργανισμούς/επιχειρήσεις να
αναπτύξουν τις δικές τους στρατηγικές.
Ο
εργαζόμενος που θα ασχοληθεί με τις αρχές και τα
πρότυπα βιωσιμότητας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και κριτηρίων ESG θα είναι
σε θέση να κατανοήσει αυτές τις έννοιες, να διακριτοποιήσει τις μεταξύ τους
διαφορές και να επιλέξει το σωστό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής για τον
οργανισμό/επιχείρηση που συμβουλεύει. Μετά το πέρας της εκπαίδευσης ο
εκπαιδευόμενος θα έχει τη δυνατότητα να κατανοήσει:
Τέλος θα είναι σε θέση να αποτιμήσει τις απαιτήσεις μίας έκθεσης των παραπάνω
[ΕΡΓ] - Κυκλική Οικονομία
Ο σκοπός
του προγράμματος είναι η παροχή των κατάλληλων γνώσεων στους ωφελούμενους, οι
οποίες θα τους επιτρέψουν να αποκτήσουν εις βάθος κατάρτιση σε τομείς που άπτονται της διαχείρισης των νέων αναγκών και προκλήσεων
σε θέματα περιβάλλοντος, βιωσιμότητας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και
ανακύκλωσης, όπως αυτά διαμορφώνονται μέσα από την υλοποίηση και εφαρμογή της
κυκλικής οικονομίας.
Ως Στέλεχος Κυκλικής
Οικονομίας ορίζεται ο εργαζόμενος, ο
οποίος γνωρίζει και μπορεί να προτείνει ή να εφαρμόσει ένα κυκλικό
επιχειρηματικό μοντέλο το οποίοι θα τονώσει την ανάπτυξη, θα μειώσει το κόστος,
θα δημιουργήσει ανθεκτικότητα και να αλλάξει τη ροή της επιχειρηματικότητας. Το
στέλεχος Κυκλικής Οικονομίας θα γνωρίζει πως η μετάβαση στην κυκλική οικονομία
απαιτεί δράσεις και πολιτικές και ποιες είναι αυτές, αλλά και θα μπορεί να
διακρίνει σε επιχειρηματικές δράσεις τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματα των
κοινών στρατηγικών της κυκλικής οικονομίας (ανάκτηση, ανακύκλωση,
επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή, ανακαίνιση, επισκευή, επαναχρησιμοποίηση,
μείωση, επανεξέταση, απόρριψη) με σκοπό την οργάνωσή τους και την εξαγωγή
χρήσιμων συμπερασμάτων προς όφελος του οργανισμού, της επιχείρησης ή της
υπηρεσίας.
Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:
- Να μπορούν να κατανοήσουν ολιστικά τον όρο της κυκλικής οικονομίας και το πως αυτή εξελίσσεται σε μια δυναμική έννοια στο συνεχώς μεταλλασσόμενο παγκόσμιο περιβάλλον και διαχωρίζεται με τις παρόμοιες εφαρμοστέες έννοιες του επιχειρηματικού κόσμου.
- Να αποκτήσουν γνώσεις πως στην κυκλική οικονομία, οι διαδικασίες είναι διαφορετικές και στοχεύουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα.
- Να μπορούν να αιτιολογήσουν και να κατανοήσουν πως μέσω της κυκλικής οικονομίας αμβλύνεται η αλόγιστη εξάντληση, ανεπιστρεπτί, των πλουτοπαραγωγικών πόρων του πλανήτη και η καταστροφή της βιόσφαιρας λόγω της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής.
- Να γνωρίσει τις νομοθεσίες και τις στοχοθεσίες της Ευρώπης για περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με την κυκλική οικονομίας και που απασχολήσουν τον επιχειρηματικό κόσμο μέχρι το 2050
Digital Marketing.
Ο σκοπός
του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να
αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των
ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση
ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να
καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού
μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που
ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική
ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην
επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον
κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,
εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.
Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.
Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:
- Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
- Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
- Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
- Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
- Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Οργανισμούς και Επιχειρήσεις
Ο σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους ωφελούμενους με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την κατανόηση, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στο εργασιακό περιβάλλον.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης παρέχει θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις σχετικά με τις θεμελιώδεις αρχές, τις τεχνολογίες και τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης. Ενισχύει δεξιότητες ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Αναπτύσσει αναλυτικές δεξιότητες και μεθοδολογία για τη χρήση της ΤΝ στην επίλυση πραγματικών επιχειρηματικών προκλήσεων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Παρουσιάζει τρόπους ενσωμάτωσης της ΤΝ στις λειτουργίες των επιχειρήσεων για την αυτοματοποίηση διαδικασιών, την αύξηση της αποδοτικότητας και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και των προϊόντων. Προωθεί της Καινοτομία και της Ανταγωνιστικότητα ενθαρρύνοντας της υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων και πρακτικών που θα συμβάλουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των οργανισμών στην παγκόσμια αγορά. Παρέχει εργαλεία και μεθόδους για τη στρατηγική ενσωμάτωση της ΤΝ στα επιχειρηματικά μοντέλα και τις στρατηγικές ανάπτυξης των οργανισμών.
Παρέχει εκπαίδευση στη διαχείριση των αλλαγών που επιφέρει η ενσωμάτωση της ΤΝ στις επιχειρηματικές διαδικασίες και στη διαχείριση των σχετικών προκλήσεων, όπως η επανεκπαίδευση του προσωπικού και η προσαρμογή στην τεχνολογική πρόοδο.Συμβάλει στην κατανόηση των ηθικών και νομικών διαστάσεων της χρήσης της ΤΝ, όπως η ιδιωτικότητα των δεδομένων, η αμεροληψία των αλγορίθμων και οι επιπτώσεις στην απασχόληση. Τέλος παρέχει πρακτική εμπειρία μέσω μελετών περιπτώσεων, εργαστηρίων και έργων που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικά σενάρια.
Κυκλική Οικονομία.
Ο σκοπός
του προγράμματος είναι η παροχή των κατάλληλων γνώσεων στους ωφελούμενους, οι
οποίες θα τους επιτρέψουν να αποκτήσουν εις βάθος κατάρτιση σε τομείς που άπτονται της διαχείρισης των νέων αναγκών και προκλήσεων
σε θέματα περιβάλλοντος, βιωσιμότητας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και
ανακύκλωσης, όπως αυτά διαμορφώνονται μέσα από την υλοποίηση και εφαρμογή της
κυκλικής οικονομίας.
Ως Στέλεχος Κυκλικής
Οικονομίας ορίζεται ο εργαζόμενος, ο
οποίος γνωρίζει και μπορεί να προτείνει ή να εφαρμόσει ένα κυκλικό
επιχειρηματικό μοντέλο το οποίοι θα τονώσει την ανάπτυξη, θα μειώσει το κόστος,
θα δημιουργήσει ανθεκτικότητα και να αλλάξει τη ροή της επιχειρηματικότητας. Το
στέλεχος Κυκλικής Οικονομίας θα γνωρίζει πως η μετάβαση στην κυκλική οικονομία
απαιτεί δράσεις και πολιτικές και ποιες είναι αυτές, αλλά και θα μπορεί να
διακρίνει σε επιχειρηματικές δράσεις τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματα των
κοινών στρατηγικών της κυκλικής οικονομίας (ανάκτηση, ανακύκλωση,
επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή, ανακαίνιση, επισκευή, επαναχρησιμοποίηση,
μείωση, επανεξέταση, απόρριψη) με σκοπό την οργάνωσή τους και την εξαγωγή
χρήσιμων συμπερασμάτων προς όφελος του οργανισμού, της επιχείρησης ή της
υπηρεσίας.
Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:
- Να μπορούν να κατανοήσουν ολιστικά τον όρο της κυκλικής οικονομίας και το πως αυτή εξελίσσεται σε μια δυναμική έννοια στο συνεχώς μεταλλασσόμενο παγκόσμιο περιβάλλον και διαχωρίζεται με τις παρόμοιες εφαρμοστέες έννοιες του επιχειρηματικού κόσμου.
- Να αποκτήσουν γνώσεις πως στην κυκλική οικονομία, οι διαδικασίες είναι διαφορετικές και στοχεύουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα.
- Να μπορούν να αιτιολογήσουν και να κατανοήσουν πως μέσω της κυκλικής οικονομίας αμβλύνεται η αλόγιστη εξάντληση, ανεπιστρεπτί, των πλουτοπαραγωγικών πόρων του πλανήτη και η καταστροφή της βιόσφαιρας λόγω της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής.
- Να γνωρίσει τις νομοθεσίες και τις στοχοθεσίες της Ευρώπης για περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με την κυκλική οικονομίας και που απασχολήσουν τον επιχειρηματικό κόσμο μέχρι το 2050
