Αθλητικό Μάρκετινγκ

Σε ποιους απευθύνεται το μάθημα:

Σε στελέχη ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων, προπονητές συλλόγων, μέλη διοικήσεων και προέδρους. Ένας χρήσιμος οδηγός επιβίωσης όλων των εμπλεκομένων με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό στην δύσκολη – όπως έχει διαμορφωθεί – μετά τον Covid-19 εποχή. Απευθύνεται ακόμα σε αθλητικούς συντάκτες και υπεύθυνους επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Αθλητικών Συλλόγων.

Εκπαιδευτικοί στόχοι του Μαθήματος:

Με το πέρας της παρακολούθησης του μαθήματος, θα έχει την δυνατότητα να γνωρίζει το νομικό πλαίσιο, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα, νομικά και φορολογικά, για την λειτουργία ενός αθλητικού σωματείου. Επιπλέον παρατίθενται τρόποι με τους οποίους ένα σωματείο θα μπορεί να λειτουργήσει σε νόμιμα πλαίσια και να έχει αύξηση των εσόδων.

Επιπλέον παρατίθενται τρόποι για να προσελκύσουν και να αυξήσουν υποψήφιους χορηγούς αλλά και τακτικές για να τους διατηρήσουν μέσω ψηφιακών πλατφόρμων αλλά και με πρωτότυπους τρόπους δια ζώσης. Επιπλέον μέσα από απλές πρακτικές γίνονται γνωστοί απλοί τρόποι για τη διατήρηση της σχέσης του συλλόγου με το φίλαθλο κοινό και την τοπική κοινωνία. 

Προαπαιτούμενα γνώσεων – δεξιοτήτων

Όποιος το παρακολουθήσει πρέπει να έχει βασικές γνώσεις χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή &  να γνωρίζει την ελληνική γλώσσα (απόφοιτος Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης).

Διάρκεια

30 ώρες θεωρητικής κατάρτισης.